اطلاعات دوره
آموزش کانی شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش کانی شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر فرشته بیات4.8
  • زمان:7 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از ارائه این فرادرس، شناخت طبقه ها و گروه های مختلف کانی ها، بررسی خصوصیات شیمیایی، فیزیکی و کاربردی کانی ها، نحوه تشکیل و محل پیدایش آن ها در ایران است. افراد متخصص در رشته های گوناگون به کاربرد کانی ها و مکان های دسترسی آن ها در ایران پی برده و در تهیه ابزارها و تجهیزات مورد نیاز، راه های کوتاه و علمی می پیمایند. زمین پویان، گردشگران و ژئوتوریسم ها، معدن کاوان و افراد علاقه مند با توجه به وجود تصاویر متنوع و توضیحات لازم، جهت شناخت کانی ها، می توانند مناطق دارای پتانسیل معدنی را بهتر و سریع تر شناسایی نمایند. جهت درک از ساختار کانی ها، تصاویر میکروسکوپی و نمونه فیزیکی از مقاطع مختلف در آزمایشگاه و اطلس ها و منابع گوناگون تهیه شده است.
دوره آموزش کانی شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشته بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کانی شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدرضا

از نظر سطح علمی و تدریس واقعا عالی بود و من و خیلی بیشتر تشویق کرد از آموزش های دیگه هم استفاده کنم .

سوران

مفید بود، وسعت پوشش کانی ها در حد مقدماتی خیلی خوب بود.

علیرضا

آموزش خیلی خوب بود و به جزئیات توجه زیادی می شد.

محمد امیر

به نظر من یکی از نکات خوب و مهم یه آموزش دسته بندی و جامعیت خوب مطالب هست که به نظرم میشه در این آموزش به اون مشاهده کردو اینکه موضوع مهم دیگر تسلط مدرس بر روی موضوعات است که این تسلط بالا باعث ارائه مطالب با کیفیت و محتوای خوب میشه. تشکر می کنم از مدرس گرامی.

علیرضا

بسیار عالی ... ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی