اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی شبیه سازی کیفی آب های سطحی با مدل Qual2kw
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی شبیه سازی کیفی آب های سطحی با مدل Qual2kw

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدمهدی عظیمی4.9
  • زمان:5 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس به منظور آموزش شبیه سازی کیفی آب های سطحی با مدل Qual2kw تهیه شده است. این مدل، مدلی یک بعدی است و برای شبیه سازی کیفی رودخانه ها و کانال ها به کار می رود. شناخت و آگاهی از فرایندهای شناخته شده در مباحث کیفیت آب از جمله موضوعات مهمی است که در تفسیر نتایج آنالیز کیفی آب، کمک شایانی می کند. از این رو، در این فرادرس در کنار آموزش این مدل، درس جداگانه ای با عنوان مفاهیم پایه نیز تهیه شده که در آن هر یک از پارامترهای کیفی مدل و فرایندهای مرتبط با آن ها، با بیانی ساده و با استفاده از تصاویر متعدد تشریح شده است.
دوره آموزش مقدماتی شبیه سازی کیفی آب های سطحی با مدل Qual2kw دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی شبیه سازی کیفی آب های سطحی با مدل Qual2kw را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

این آموزش بسیار عالی و روان توضیح داده شده است. من برای درس مبانی انتقال و انتشار آلاینده ها ازش استفاده کردم و خیلی راضی ام.

حسن

برای راه اندازی پروژه های مربوط به این عنوان واقعا عالی بود و واقعا میشد به کار گرفت این آموزش رو.

سروش

نحوه آموزش و ارائه مطالب بسیار خوب بود و بخصوص در قسمت مثال عملی توانستم نحوه کار با مدل را خیلی خوب یاد بدهند. از ایشان تشکر می شود و با آرزوی موفقیت.

سولماز

جزییات رو خیلی خوب توضیح میدند و فرض میکنند کسی که داره این آموزشو می بینه اطلاعاتی نداره در نتیجه از ابتدا و مقدمات درس میدند.

یاسمن

سلام در ابتدا تشکر می کنم از مجموعه فرادرس و مدرس گرامی آموزش کامل مشاهده کردم از نظر من هیچ مشکلی نداره و مطالب خیلی گویه گفته شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی