اطلاعات دوره
آموزش تعیین خواص مکانیکی سنگ ها با روش های آزمایشگاهی
مسیر آموزشی

آموزش تعیین خواص مکانیکی سنگ ها با روش های آزمایشگاهی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:5 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به پیشرفت علم مهندسی ژئوتکنیک و مکانیک سنگ، موضوع دست یابی به اطلاعات مهندسی سنگ ها که همان خواص مکانیکی آن ها می باشد ضروری شده است. در این فرادرس دو خاصیت مهم به نام مقاومت کششی و فشاری سنگ ها بر اساس آیین نامه انجمن بین المللی مکانیک سنگ (ISRM) تشریح شده است. آزمایش مقاومت فشاری مستقیم، Point load، آزمایش مقاومت کششی برزیلی و همچنین Point load در درس های ارائه شده به شکل کاربردی تشریح شده است.
دوره آموزش تعیین خواص مکانیکی سنگ ها با روش های آزمایشگاهی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعیین خواص مکانیکی سنگ ها با روش های آزمایشگاهی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صالح

آموزش خوبی بود و در حد متوسط پاسخ گوی نیازم بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی