اطلاعات دوره
آموزش رفتار قاب با مهاربند زانویی KBF در برابر زلزله در سازه ها
مسیر آموزشی

آموزش رفتار قاب با مهاربند زانویی KBF در برابر زلزله در سازه ها

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:10 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مسائلی که در استحکام لرزه ای سازه مورد توجه می باشد مسأله مهاربندی قاب های سازه می باشد، زیرا وجود مهاربند در یک قاب سازه ای باعث بهبود پارامترهای لرزه ای آن می شود. در بین مهاربندهای مختلف در این فرادرس سعی شده است تا مهاربند زانویی به عنوان یکی از مهاربندهای کمیاب و کمتر شناخته شده مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. هدف اصلی از این فرادرس ارائه نکات مبسوطی در زمینه پارامترها و عملکرد لرزه ای این مهاربند بوده است.
دوره آموزش رفتار قاب با مهاربند زانویی KBF در برابر زلزله در سازه ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رفتار قاب با مهاربند زانویی KBF در برابر زلزله در سازه ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یونس

نحوه تدریس خیلی خوب بود، محتوا برای شروع کافی و زیاد بود.

محسن

مدرس بسیار مسلط بودند و در کل آموزش خوبی بود.

پیمان

عالی ... واقعا با انرژی و تسلط بالا و وجدان تدریس بالا که نکته ای از قلم نیفته .... در زمینه سازه یکی از بهترین اساتید که تا به امروز میشناسم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی