اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی رشد ترک در مخلوط آسفالتی با آباکوس ABAQUS
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی رشد ترک در مخلوط آسفالتی با آباکوس ABAQUS

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هژیر رحمانی4
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، با استفاده از نرم افزار آباکوس (ABAQUS) رشد ترک در مخلوط های آسفالتی به کمک مدل ناحیه چسبناک (CZM) در مودهای یک خالص و دو خالص به صورت دقیق شبیه سازی و مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا، قبل از طراحی و تحلیل با مفاهیم آسفالت بر اساس استاندارد ملی ایران و همچنین نمونه (SCB)، انواع روش های حل، انواع مودهای بارگذاری و مدل ناحیه چسبناک (CZM) آشنا می شویم، سپس مرحله به مرحله و به صورت کامل و دقیق مود یک را شبیه سازی می کنیم و در انتهای حل، مسأله را به صورت انیمیشن و نمودار می بینیم.
دوره آموزش شبیه سازی رشد ترک در مخلوط آسفالتی با آباکوس ABAQUS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هژیر رحمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی رشد ترک در مخلوط آسفالتی با آباکوس ABAQUS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

لیلا

دارم بخش هایی که نیاز دارم رو میبینم، یعنی انتخاب شده دارم میبینم. زیاد از پی دی اف ها توی آموزش های تخصصی و نرم افزاری استفاده نمیشه.

سیده فاطمه حسینی

تسلط مدرس عالی بود و تا حد زیادی از نیازهام رو برآورده کرده. بسیار مفید و کاربردی،ممنون.

علی

تسلط مدرس خوب بود ولی توضیحات کامل نبود و البته تا حدود زیادی نیازمو برآورده کرد

بنیامین

تسلط مدرس خوب بود ولی آموزش خیلی سطح بالا نبود و من تونستم تا حدودی به مباحثی که قبلا باهاش آشنا نبودن یه آشنایی پیدا کنم آباکوس یه مبحث خیلی تخصصی است و نیاز داره به صورت گسترده در مورد اون صحبت بشه کیفیت تصویر خوب بود ولی صدا خیلی نه

حسن

نوع آموزش مدرس خوب بود. اما پیشنهاد می کنم مدت زمان آموزش ها رو بیشتر کنید و به صورت گسترده تر روی مباحث کار کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی