اطلاعات دوره
آموزش زمین شناسی مهندسی – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش زمین شناسی مهندسی – جامع و کاربردی

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:20 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از دیرباز انسان به دنبال شناخت محیط زندگی و همچنین هر آنچه که زیر پای خود بوده است، می باشد. گاهاً در قرون گذشته این امر به سبب اطلاعاتی کم و بیش به دست آمده از برداشت های کم عمق صورت گرفته است. ولی امروزه این امر به موضوعی حیاتی تبدیل گشته است، زیرا سازه ها و ارزش زندگی بالا رفته و اهمیت حفظ آن دو چندان شده است. برای همین انسان نیازمند شناخت کره زمین می باشد. در این فرادرس سعی شده است هر آنچه که در مورد زمین و ساختار آن نیاز است در اختیار دانشجویان قرار داده شود تا مسیری هموار در جهت ارتقا کیفیت قضاوت مهندسی آنها بازگشاید.  
دوره آموزش زمین شناسی مهندسی – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زمین شناسی مهندسی – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدرضا

نسبتا خوب. بهتر بود روی شناسایی زمین ها و تعیین نوع جنس خاک بصورت ظاهری تکیه شود تا برای مهندسین عمران و زلزله و مکانیک خاک کاربردی تر باشد. در کل ممنون از تیم فرادرس

علی

مطالب واسم جدید بود پیشنهاد می کنم در مورد خاک های طبیعی که مربوط به رشته عمران است آموزش های متنوع ارائه کنید

مهدی

بنده این آموزش به صورت مطالعه آزاد گرفتم برای آشنایی به یه سری مباحث جدید به صورت کلی خوب بود. اما پیشنهاد می کنم مدرسین فردارس در حین آموزش از تصاویر یا فیلم استفاده کنند خیلی روخوانی نکن مطالب با جزئیات بیشتر توضیح داده بشه و از مدرسینی استفاده کنن که رشته تخصلی اونا مرتبط با آموزش باشه.

امیر

میزان تسلط و بیان مدرس خوبه و اینکه محتوای آموزش براساس سرفصل ها بود و تونست نیازهای من برآورده کنه فقط اینکه اگر سعی بشه تایم آموزش ها بیشتر کنید خیلی خوبه در اینجا جا داره از فردارس تشکر کنم به خاطر آموزش هایی که ارائه می کنن آموزش هایی که ممکن در طی سال تحصیلی موفق به مطالعه آنها نشده باشیم اما فرادرس این امکان فراهم میکنه که این آموزش ها را تهیه و مطالعه کنیم.

یوسف

همه آموزش های آقای آخوندان واقعا عالی هست. اگر بتونید کلاس ها رو به صورت حضوری هم برگزار کنید خیلی بهتر میشه چون گاهی اوقات دیدن آموزش با زمان طولانی به صورت ویدیویی خسته کننده اس و اینکه نمیتونیم با مدرس ارتباطی برقرار کنیم مشکل ساز باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی