اطلاعات دوره
آموزش سنگ شناسی آذرین – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش سنگ شناسی آذرین – جامع و کاربردی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر فرشته بیات4.8
  • زمان:7 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سنگ های آذرین دارای متنوع ترین کانی ها و بلورها هستند که به عنوان سنگ معدن، منبع مواد معدنی و عناصر کمیاب و ارزشمند به شمار می روند که ماگماهای تشکیل دهنده آن ها، فرایندهای فیزیکی و شیمیایی مختلفی را طی می کنند. ژنز و فرایندهای تبلور سنگ های آذرین، یکی از مهم ترین پدیده های مورد بررسی علاقه مندان رشته های مختلف، مانند: زمین شناسی، مهندسی معدن، ژئوفیزیک و ژئوشیمی محسوب می شود که در زیرساخت های عمرانی، مهندسی و شهرسازی نیز کاربردهای وسیعی دارند. بخش اصلی کره زمین را سنگ های آذرین، رسوبی و دگرگونی تشکیل می دهند. سنگ های آذرین دارای متنوع ترین کانی ها و بلورها هستند و بنابراین سنگ معدن و منبع مواد معدنی و عناصر کمیاب و ارزشمند به شمار می روند که ماگماهای تشکیل دهنده آن ها، فرایندهای فیزیکی و شیمیایی مختلفی را طی می کنند.
دوره آموزش سنگ شناسی آذرین – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشته بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سنگ شناسی آذرین – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

تا نصفه دیدم، برای کارم و برای بهبود در کارم استفاده کردم. خداروشکر ریتم و نوع تدریس جذب کننده بود.

عباس

یه قسمت هایی کوتاه از آموزش رو دیدم خوب بود. ارائه آموزش های خوب کار بزرگیه با تشکر از شما.

محمد امیر

مدرس روی مطالب ارائه شده تسلط مناسبی داشتن و موضوعات به صورت مرتب همراه با بیان جزئیات مهم ارائه شد. البته مدت زمان آموزش خوبه و سرفصل ها زیادی پوشش داده و اینکه مطالب ارائه شده از نظر من کاربردی و مفید بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی