اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مروری بر روش اجزای محدود یا FEM
مسیر آموزشی

آموزش مروری بر روش اجزای محدود یا FEM

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :24 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسین خرازی4.2
  • زمان:7 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روش اجزای محدود، یک روش عددی برای حل مسایل مهندسی و فیزیکی است. مسایل رایج فیزیکی و مهندسی که با کمک این روش حل می شوند، شامل: تحلیل سازه ها، انتقال حرارت، مکانیک سیالات، انتقال جرم و پتانسیل الکترومغناطیس هستند. با توجه به اینکه در تحلیل و طراحی سیستم های مهندسی نیاز به برآورد دقیقی از پاسخ آن ها در برابر آثار شرایط محیطی است، یادگیری روش های عددی تحلیل آن ها کاملا ضروری است. روش اجزای محدود یکی از قدرتمندترین روش های عددی تحلیل این گونه مسایل است. با توجه به اینکه برای یادگیری کامل این درس به مطالعه کتب مختلف نیاز است در این آموزش سعی شده است تا مطالب ارائه شده به صورت یکپارچه تدریس گردد.
دوره آموزش مروری بر روش اجزای محدود یا FEM دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین خرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مروری بر روش اجزای محدود یا FEM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسن

از این آموزش برای کنکور دکتری استفاده کردم. خیلی زیاد کمک کننده بود و مباحث کاملا مرتبط.

فرناز

من برای پایان نامه ای داشتم نیاز بود با یه پروفسور صحبت کنم تا هم من متوجه بشم ایشون چی میگن، هم بتونم مفهوم خودم رو به ایشون برسونم که واقعا اطلاعات کاملی به من داد.

مزدا

این موضوع در حیطه کاری من هست و از این آموزش و نحوه تدریس مدرس و مراحلی که آموزش طی میکرد بسیار راضی بودم.

علیرضا

بسیار آموزش خوب و جامعی بود. مباحث پیچیده رو به ساده ترین حالت های ممکن و با حل مثال توضیح دادن. ممنون

محمد

برای آزمونی که داشتم دنبال یه آموزش به نسبت جم و جور بودم با توجه به تایمش عالی بود. البته آزمون من شفاهی بود و بیشتر دنبال مباحث تئوری بودم. تشکر میکنم از فرادرس هزینه هاتون خیلی مناسبه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی