اطلاعات دوره
آموزش هیدرولیک صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش هیدرولیک صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از هیدرولیک صنعتی، مطالعه عملکرد سیالات مایع محبوس تحت فشار، در انتقال دقیق و کنترل شده قدرت و حرکت است. ماهیت مایع تحت فشار و تناسب فشار با سطح موجب می شود تا ما بتوانیم با تغییر سطح، نیرو و همچنین فشار را تشدید کنیم. امکان تشدید فشار و نیرو از یک سو و انعطاف پذیری سیستم های هیدرولیکی از سوی دیگر موجب افزایش کارایی این سیستم ها در صنعت شده است. شناخت روابط و قوانین حاکم بر مایع تحت فشار، جهت طراحی سه بخش اصلی یک سیستم هیدرولیکی (بخش تولید توان، کنترل کننده ها و عملگرها)، ضروری است.
دوره آموزش هیدرولیک صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدعلی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هیدرولیک صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ولی

کوتاه بود ولی در همون زمان تقریبا کوتاه مطالب بسار خوب و کاربردی بیان شده بود .

سعید

جهت آشنایی به این آموزش نیاز داشتم، خیلی نیاز نداشتم مثلا وارد فرمول ها بشم و... در همین حد برای من کافی بود.

حسن

پروژه تعیین بستر رو تونستم با این آموزش انجام بدم. چون پیش زمینه هم داشتم واقعا آموزش کمک کننده ای بود برام.

کیوان

آموزش بسیار عالی بود. کاملا کاربردی و مفید. از مدرس و فرادرس سپاسگزاریم.

محسن

فوق العاده بود و بی نظیر. ممنون از استاد عزیز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی