اطلاعات دوره
آموزش فلوید سیم – شبیه سازی مدارهای نیوماتیک یا هیدرولیکی و پنوماتیکی با FluidSIM
مسیر آموزشی

آموزش فلوید سیم – شبیه سازی مدارهای نیوماتیک یا هیدرولیکی و پنوماتیکی با FluidSIM

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدل سازی مدارهای طراحی شده قبل از پیاده سازی آن، امری اجتناب ناپذیر بوده و در تمام رشته ها استفاده می شود. نرم افزار Fluidsim، نرم افزاری جهت مدل سازی مدارهای هیدرولیکی و پنوماتیکی می شناسیم که توسط شرکت Festo طراحی شده است. در این فرادرس، سعی داریم تمام نکات این نرم افزار به همراه مثال های کاربردی آموزش داده شود.
دوره آموزش فلوید سیم – شبیه سازی مدارهای نیوماتیک یا هیدرولیکی و پنوماتیکی با FluidSIM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر منعمیان اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلوید سیم – شبیه سازی مدارهای نیوماتیک یا هیدرولیکی و پنوماتیکی با FluidSIM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

نکات تکمیلی و بیان جزئیات و بیان مدرس خوب بود.

سینا

چون با محیط برنامه آشنا بودم خیلی برام خوب بود راحت باهاش کنار اومدم.

شهاب

برای کار طراحی هیدرولیک و پنوماتیک می خواستم، تو سایت های مختلف چک کزدم، چیزایی که من دنبالش بودم رو پیدا نکردم، ولی اینجا طبق توضیحاتی که خوندم، از جاهای دیگه بهتر بود.

فتحعلی

به مباحث مسلط بود همچنین شروع و پایان آموزش استاندارد و سازمان یافته بود فقط در آموزشهاسعی کنید از انیمیشن هم استفاده بشه.

جمال

مباحث که مد نظرم بود در آموزش ارائه شده بود کلیت آموزش خیلی خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی