اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی پنوماتیک + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی پنوماتیک + مفاهیم کلیدی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استفاده از سیستم های سیالاتی در صنعت، باعث تشدید نیرو می شود. در این بین استفاده از سیال هوا به دلیل در دسترس بودن و پاک بودن آن، امروزه در صنعت رشد چشمگیری داشته است. بسیاری از سیستم های تولیدی صنایع غذایی، از هوای فشرده به عنوان منبع تولید و تشدید نیرو استفاده می کنند. با استفاده از قوانین فیزیکی حاکم بر هوای فشرده و قطعات مختلف موجود می توان مدارهایی طراحی کرد که در جاهایی که نیاز به فشار کاری بالایی نیست و پاکی سیستم مطرح است، از آن ها استفاده کرد.
دوره آموزش مقدماتی پنوماتیک + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدعلی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی پنوماتیک + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جلال

بیان تدریسشون جالب بود که درک مفاهیم رو بیشتر میکرد.

یعقوب

چون تخصص خودمه کاملا متوجه این بودم که استاد خیلی با حوصله و کامل توضیح دادندبا این آموزش تونستم کوره های القایی ذوب را در تبریز راه اندازی کنم.

احسان

خیلی از این آموزش راضی بودم، من از صفر با این آموزش پیش رفتم و کامل یاد گرفتم.

میعاد

محتوای خوبی در آموزش بود و اطلاعات خوبی رو به دست آوردم.

محمدرضا

این آموزش به شما پیشنهاد می کنم البته اگر مربوط به رشته تحصیلی شما هست. کلا سایت شما خیلی بهتر از سایت های دیگه ست از نظر نحوه دسترسی به آموزش و سطح علمی مدرسین.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی