اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی سیستم های مکانیکی در Simscape سیمیولینک – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی سیستم های مکانیکی در Simscape سیمیولینک – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم ترین طراحی های مکانیکی و دینامیکی خصوصا در حوزه رباتیک و مکانیزم ها، مدل سازی حرکتی آن ها با استفاده از نرم افزارهای گوناگون است. یکی از بهترین راه حل ها برای شبیه سازی این سیستم ها، استفاده از محیط Simscape Multibody از زیرمجموعه های کتابخانه Simulink است. Simscape Multibody در سال های اخیر به کتابخانه سیمیولینک اضافه شده است و در واقع نسخه بهبود یافته SimMechanics است. این محیط، یک فضای سه بعدی جهت شبیه سازی سیستم های مکانیکی نظیر ربات ها، سیستم های تعلیق و... را فراهم کرده است. در این آموزش ابتدا مروری مختصر بر مفاهیم اصلی رباتیک داریم و سپس به آموزش شبیه سازی در محیط Simscape Multibody می پردازیم.
دوره آموزش شبیه سازی سیستم های مکانیکی در Simscape سیمیولینک – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد مرآتی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی سیستم های مکانیکی در Simscape سیمیولینک – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد مهدی

سلام دوره خیلی خوبیه مدرس اطلاعات کاملی دارند و جزییات رو کامل تدریس کردند.

دانیال

خیلی عالی بود ممنون از شما

محمد

درود. آموزش خوب مفید و مختصری بود. به من که سیمولینک را تازه می خواستم شروع کنم خیلی کمک کرد. ممنون

امیررضا

خیلی ممنون از سایت فرادرس عالی مثل همیشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی