اطلاعات دوره
آموزش سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی – چیلرهای توربوکر و دیگ های چگالشی
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی – چیلرهای توربوکر و دیگ های چگالشی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به پیشرفت سریع صنعت، باید از تجهیزات جدید و مدرن در حوزه‌ های مختلف از جمله صنعت ساختمان استفاده کنیم. استفاده و طراحی تجهیزات جدید مانند: چیلرهای توربوکر و دیگ‌ های چگالشی که از بازدهی بالایی برخوردار هستند، قابلیت اطمینان و آسایش بالا را فراهم می‌ کنند که با شناخت کامل این تجهیزات، عملکرد آن‌ ها و دانستن توجیه اقتصادی آن‌ ها امکان‌ پذیر است. با توجه به بازدهی بسیار مناسب تجهیزات معرفی شده و رواج استفاده از آن‌ ها در دنیا انتظار می رود که در سال‌ های آتی این محصولات، بازار تجهیزات تهویه مطبوع را در اختیار بگیرند، بنابراین برای تمام دانشجویان، مشاوران و مهندسان فعال در حوزه تهویه مطبوع و تاسیسات و تکنسین‌ ها آشنایی با این تجهیزات یک نیاز مهم است.
دوره آموزش سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی – چیلرهای توربوکر و دیگ های چگالشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد رضایی عزیز آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی – چیلرهای توربوکر و دیگ های چگالشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

این آموزش خیلی خوب و مفید بود و فقط کاش فایل خلاصه هم داشته باشد.

محمدی

مطالبی که پوشش دادند خیلی خوب بود هر چیزی رو که به نظر لازم بود، گفتند.

محمد

60 الی 70 درصد آموزش خوبی بود. پنجاه درصد نیازهای منو برآورده کرد.

عبدالرضا

آموزش مناسب و خوبی بود، عملا می تونم بگم که مدرس خوب توضیح داده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی