اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی هیدرودینامیکی و کیفی منابع آب سطحی با مدل CE-QUAL-W2
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی هیدرودینامیکی و کیفی منابع آب سطحی با مدل CE-QUAL-W2

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پونه سعیدی4.9
  • زمان:5 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدل CE-QUAL-W2 یک مدل دو بعدی (افقی و عمودی) هیدرودینامیک و کیفیت آب است که می تواند پیکره هایی نظیر رودخانه های عمیق، مخزن سد و دریاچه و خورها را مدل کند. این نرم افزار قابلیت پیش بینی رفتار اکوسیستم های آبی از جمله مخازن سد به وسیله شبیه سازی ریاضی را دارد و امروزه به صورت گسترده ای برای شبیه سازی لایه بندی حرارتی و تغذیه گرایی مخازن، دریاچه ها، مصب ها و رودخانه های عمیق استفاده می شود. در این فرادرس با توجه به گستردگی و پیچیدگی این مدل امکان ساخت و اجرای مدل برای همه کاربران فراهم می گردد.
دوره آموزش مدل سازی هیدرودینامیکی و کیفی منابع آب سطحی با مدل CE-QUAL-W2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پونه سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی هیدرودینامیکی و کیفی منابع آب سطحی با مدل CE-QUAL-W2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

راضی بودم. خواشا آموزش های بیشتری در خصوص آمار بذارید و اونایی که می گید باید به حد نصاب برسهغ اونا رو هم سریع تر منتشر کنید.

سپیده سهرابی

باورش سخته کسی تو ایران‌این مدل رو انقدر تخصصی بلد باشه و آموزش فارسی براش درست کرده . تا خودم فیلمو ندیدم باورم نمیشد. واقعا به تیمتون باید آفرین گفت . یک آموزش کامل و جامع که کار هر کسی نیست. توصیه من به دوستان تازه کار در زمینه مدلسازی اینه که این یه نرم افزار کاملا تخصصی هست و عزیزان حتما قبل استفاده دانش علمی خودشون رو در زمینه مدلسازی بالا ببرن . امیدوارم ورک شاپ آموزشی این مدل و کیس استادی های کار شده اونو هم به زودی تو سایتتون ببینیم

ایدا

با عرض سلام و تشکر بابت سایت بسیار مفیدتون فقط متاسفانه درباره صحت سنجی مدل توضیحی داده نشد

علیرضا

با عرض سلام و خسته نباشید با مشاهده پیش نمایش ها می توان گفت آموزش نسبتا خوبی است در حد آشنایی کلی با مدل. بهتر است در رابطه با مدل های شبیه ساز در ابتدا توضیحی در مورد اصول نظری مدل داده شود تا کاربر به هنگام کالیبراسیون مدل درک عمیق تر و بهتری نسبت به پارامترها داشته باشد. منتظر انتشار آموزش مدلسازی کمی و کیفی آب های زیر زمینی نیز هستیم. با تشکر از انتشار این آموزش

محمد

بنده و چند تا از دوستان علاقه مند به یادگیری این مدل هستیم، چون مدل کاربردی هستش. امیدوارم برای ما مفید باشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی