اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور کتیا – مدل سازی غیر پارامتریک بدنه هواپیما در CATIA
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور کتیا – مدل سازی غیر پارامتریک بدنه هواپیما در CATIA

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی و مدل‌سازی هواپیما، یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مراحل اولیه از تولید یک هواپیما به حساب می‌آید. نرم‌افزار کتیا (CATIA) یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارها در صنعت هوافضا است، که از این نرم‌افزار جهت طراحی و مدل‌سازی انواع سازه هواپیما، طراحی و مدل‌سازی پوسته بدنه، بال، مجموعه دم، ارابه فرود و همچنین پیشرانه هواپیما به کار می‌رود. در این فرادرس با نحوه تهیه و آماده‌سازی بلوپرینت، وارد کردن نماهای مختلف تصویر بدنه هواپیما و همچنین تنظیم و سایز کردن نماها با مقیاس واقعی هواپیما به شکل مطلوب در نرم‌افزار کتیا نیز آشنا خواهید شد.
دوره آموزش پروژه محور کتیا – مدل سازی غیر پارامتریک بدنه هواپیما در CATIA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نبی الله پلنگ سوار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور کتیا – مدل سازی غیر پارامتریک بدنه هواپیما در CATIA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یسنا

همرو توضیح دادن به طور کامل، در این باره بیشتر آموزش های خارجی هستش و این نمونه فارسیش عالیه.

اسماعیل

تمامی آموزش های غیر پارامتریک عالی بود

میثم

اسلایدها برای استفاده دانشجو کاربردی بود و مدرس حرفه ای و مسلط بودند.

علی

رشته تخصصی ام هست محتوا خیلی خوبی داشت، برای کارم خیلی کاربردی بود.

محمد

من مهندس هوا فضا هستم، یه مدلی رو لازم بود داخل کتیا پیاده کنیم که با این دوره پیش رفتیم، استاد گام به گام درس دادند، عالی بود. بدون تعارف تقریبا همه آموزشایی که از فرادرس گرفتم و دیدم خوب بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی