اطلاعات دوره
آموزش آباکوس برای شبیه سازی فرایند نورد
مسیر آموزشی

آموزش آباکوس برای شبیه سازی فرایند نورد

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا احمدی5
  • زمان:47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش شناخت متغیرها و تجهیزات موجود در فرایند نورد است و فرایند نورد به صورت سه‌بعدی شبیه‌سازی می‌شود. در شبیه‌سازی این فرایند ابتدا قطعات به صورت سه‌بعدی مدل‌سازی شده، سپس خواص مواد به آن‌ها اختصاص داده می‌شود و با اعمال شرایط مرزی مناسب و تعریف تماس بین سطوح، شبیه‌سازی انجام می‌گیرد. در این آموزش تمامی مراحل شبیه‌سازی تشریح می‌شود، همچنین میزان تغییر شکل و کرنش ایجاد شده در قطعات و میزان نیرو و گشتاور تکیه‌گاهی در غلطک‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دوره آموزش آباکوس برای شبیه سازی فرایند نورد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آباکوس برای شبیه سازی فرایند نورد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

تدریس استاد خیلی عالی بود.

سعید

خیلی خوب بود در این زمینه آموزشی فرادرس خیلی خوب کار کرده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی