اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متالورژی فیزیکی 1 + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش متالورژی فیزیکی 1 + مفاهیم کلیدی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:دکتر سمیه غفاری4.3
  • زمان:4 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس خواص فیزیکی 1 یا متالورژی فیزیکی 1، یکی از دروس تخصصی رشته مهندسی مواد بوده و مطالب عنوان شده در این درس در بسیاری از دروس دیگر این رشته مورد نیاز است. در این آموزش، دانشجو با نمودارهای فازی و انواع مختلف آن که یکی از مهم‌ ترین مفاهیم در رشته مهندسی مواد است، آشنا می‌ شود. استحاله‌ های مختلف، ریزساختارهای مختلف و نمودار فازی آهن - کربن که مهم‌ ترین نمودار فازی در سیستم‌ های فلزی است نیز شرح داده می‌ شود. فرایند انجماد، مکانیسم جوانه زنی و رشد و همچنین دو حالت همگن و غیرهمگن توضیح داده می‌ شود و به چند سیستم غیرآهنی نیز پرداخته می‌ شود. مطالب از چندین منبع مختلف برگرفته شده است که دانشجو از طریق این فرادرس به مهم‌ ترین مطالب آن‌ ها دسترسی خواهد داشت.
دوره آموزش متالورژی فیزیکی 1 + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سمیه غفاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متالورژی فیزیکی 1 + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرشته

فقط در حد دوره مناسب بود, امتیاز این آموزش و خوب بودنش به خاطر تایم کوتاهش بود(کوتاه ولی کاربردی)

سینا

بسیار آموزش کامل و جامعی بود.

وحید

آموزش بدی نیست ولی مباحث خیلی گسترده نیست میتونم بگم در حد زمانی که ذکر شده مباحث خوبی ارائه کردن.

مهدی

تسلط و مطالبی که مدرس کردن از نظر من مهم و مفید هست.

سید یاسر

یه سری از مطالبشو نگاه کردم و بعدش دیگه نگاه نکردم، خیلی نمی تونم نظر دقیق اعلام کنم، اما واقعا تمام آموزش ها کیفیتشون نسبتا خوبه و من به همه دوستام سایت فرادرس رو معرفی کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی