اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرایندهای جوشکاری حالت جامد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فرایندهای جوشکاری حالت جامد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره های فرایند جوش، به نظریه، اصول و مفاهیم اساسی بسیاری از فرایندهای مهم جوش صنعتی تاکید می شود. دانشجویان در بسیاری از مفاهیم مهم الکتریکی در ارتباط با جوش، از جمله: کنترل فرایند و نظریه ترانسفورماتور (Transformer) و برخی از مسائل عملی را آموزش می بینند. دوره های طراحی جوش، در برگیرنده اصول موضوعات مهمی از قبیل: انتقال حرارت، تنش پسماند، خستگی، شکست و طراحی جوش در شرایط مختلف بارگذاری، است. برنامه های آموزشی متنوع مهندسی جوش، فارغ التحصیلان را برای طیف گسترده ای از رشته های شغلی و زمینه های صنعتی آماده می کند. فارغ التحصیلان مهندسی جوش با توجه به تقاضای بالای آن ها معمولا شغل هایی را در زمینه صنایع مختلفی از قبیل: صنایع هسته ای، پتروشیمی، خودروسازی، پزشکی، کشتی سازی، هوا فضا و غیره انتخاب می کنند.
دوره آموزش فرایندهای جوشکاری حالت جامد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پدرام پاک زادیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایندهای جوشکاری حالت جامد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی