اطلاعات دوره
آموزش الگوسازی لایه ها و سلول ها در سیستم های میکروالکترومکانیک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش الگوسازی لایه ها و سلول ها در سیستم های میکروالکترومکانیک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم های میکرو الکترومکانیکی زیستی (Bio-MEMS)، ریزسیستم هایی هستند که از مولفه های اندازه میکرو، مانند: سنسورها، مبدل ها، عملگرهای مکانیکی و تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنند. Bio-MEMS، به هر نوع MEMS استفاده شده در کاربردهای بیولوژیکی گفته می شود. به عنوان یک نمونه می توان کیت های تشخیص قند خون را مثال زد که یک سیستم الکترومکانیکی است که برای تشخیص پزشکی استفاده می شود. ما در این آموزش قصد داریم تا الگوسازی لایه ها و سلول ها در سیستم های میکروالکترومکانیک را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش الگوسازی لایه ها و سلول ها در سیستم های میکروالکترومکانیک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوسازی لایه ها و سلول ها در سیستم های میکروالکترومکانیک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی