اطلاعات دوره
آموزش الکتروهیدرولیک – به زبان ساده و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش الکتروهیدرولیک – به زبان ساده و کاربردی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از آموزش الکتروهیدرولیک، مطالعه عملکرد سیالات مایع محبوس تحت فشار، در انتقال دقیق و کنترل شده قدرت و حرکت است. ماهیت مایع تحت فشار و تناسب فشار با سطح موجب می شود تا بتوان با تغییر سطح، نیرو و فشار را تشدید نمود. امکان تشدید فشار و نیرو از یک سو و انعطاف پذیری سیستم های هیدرولیکی از سوی دیگر موجب شده تا کارایی این سیستم ها در صنعت افزایش یابد. شناخت روابط و قوانین حاکم بر مایع تحت فشار جهت طراحی از سه بخش اصلی یک سیستم هیدرولیکی (بخش تولید توان - کنترل کننده ها - عملگرها) از مواد ضروری در یادگیری به شمار می رود.
دوره آموزش الکتروهیدرولیک – به زبان ساده و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدعلی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الکتروهیدرولیک – به زبان ساده و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یعقوب

میخواستم برم بیرون کلاس ولی با تهیه این آموزش واقعا از هر آموزش دیگه ای بی نیاز شدم.

بابك

سطح آموزش در حد مقدماتی بسیار خوب و پاسخ گو هست اما در حد پیشرفته نیازمند این هست که مطالب تخصصی و بیشتری ارائه شود. لطفا زمان دقیقی برای آموزش های در مرحله پیش ثبت نام تعیین کنید.

مهمان

آموزش از نظر سطح بیان و مثال های ارائه شده خیلی خوب بود و پیشنهادی که دارم لطفا زمان دقیقی برای آموزش های در مرحله پیش ثبت نام هستند تعیین کنید. باتشکر از مجموعه فرادرس

بهمن

آموزش خیلی خلاصه و مختصر ارائه شده بود و می تونست کاملتر هم باشه چون مباحث هیدرولیک خیلی گسترده هست اما به صورت کلی من راضی بودم چون پارامترهایی که مد نظر بود داخل صفحه آموزش ذکر شده بود

مصطفی

این آموزش برای کار عملی بسیار مفید می باشد. سرعت بیان مدرس در این آموزش بسیار خوب است. منبع بسیار مفید و کاربردی برای آموزش تئوری و عملی الکتروهیدرولیک می باشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی