اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عملیات تخصصی موبایل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش عملیات تخصصی موبایل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش سعی کرده‌ایم مشکلاتی را که کاربران موبایل با آن روبه‌رو هستند و نیز راه ‌حل‌های آن‌ها را به صورت ساده، قابل فهم و کاملا منطبق بر بازار کار بیان کنیم. آموزش دارای دو بخش مقدماتی و تخصصی است که بخش مقدماتی، بخش عمده مشکلات مذکور را در بر می‌گیرد و برای اقشار مختلف دانشجو و تقریبا عموم مردم قابل فهم است. ما در این آموزش قصد داریم تا عملیات کاربردی موبایل - بخش یکم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش عملیات تخصصی موبایل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط قاسم ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عملیات تخصصی موبایل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهمان

با سلام و احترام و آرزوی سلامتی خدمت مدیران و مسئولین سایت خوب و جذاب فرادرس و مدرس توانای عزیز آقای مهندس ابراهیمی. با توجه به استفاده همگانی از تلفن های هوشمند و وابستگی شغلی و تحصیلی به ان و همچنین چنین مشکلاتی که در این مبحث توضیح دادید و متعدد اتفاق می افتد بسیار به این آموزش نیاز بود. لطفا برای گوشی های اندروید 10 هم توضیح دهید شرح عملیات برای قفل FRP باید چگونه باشد. بابت ارائه کیفیت صوت و تصویر HD از سایت فرادرس نیز تشکر می نمایم.

علیرضا حاجی اشرفی

با دورد و تشکر از زحمات شما. هنوز مطالعه دقیق ندارم در اولین فرصت فرصت بررسی دقیق و بهره خواهم برد. مجددا" تشکر و قدردانی مینمایم...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی