اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی کوبرنتیز – مدیریت کانتینرها با Kubernetes
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی کوبرنتیز – مدیریت کانتینرها با Kubernetes

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرش فروغی4.7
  • زمان:2 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش به صورت کاربردی شما را با دنیای کوبرنتیز و مدیریت کانتینرها آشنا می‌کند که پس از یادگیری این موارد می‌توانید وارد بازار کار IT شوید. در این فرادرس، ابتدا با معماری و زیرساخت کوبرنتیز آشنا شده و همچنین مولفه‌ها و خدمات اصلی هر‌ کدام از ماژول‌های آن را می‌آموزید. سپس می‌بینید که چگونه می‌توان از این مولفه‌ها برای ساخت زیرساخت‌های کانتینرها استفاده کرد. در مرحله بعدی نیز، نحوه نصب و استقرار کوبرنتیز را بر روی چندین سیستم عامل ابری فرا می‌گیرید. سرانجام و در پایان این آموزش، شما اصول کاربردی کوبرنتیز را که جزو اساسی‌ترین بخش‌های آن هستند را فرا گرفته و دانش و مهارت‌های لازم برای شروع کار با کوبرنتیز را پیدا می‌کنید.
دوره آموزش مقدماتی کوبرنتیز – مدیریت کانتینرها با Kubernetes دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش فروغی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی کوبرنتیز – مدیریت کانتینرها با Kubernetes را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مریم

خیلی عالی بود. ممنونم

محمد

این دوره را برای دوره ارشدم تهیه کردم که کاربردی بود.

احمد

آموزش عملیاتی خیلی خوبی بود هرنکته ای را تست می کردم درست بود ممنونم.

محمد

سلام من این اموزش رو خریدم.  اون فضایی که داخلش کار میکردن چی بود داخل ویندوز بود ولی گفتن ubunto هس من که فقط به ویندوز دسترسی دارم نمیتونم استفاده کنم؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی