اطلاعات دوره
آموزش سیستم های توزیع شده
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های توزیع شده

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر صبا جودکی4.9
  • زمان:11 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم‌های توزیعی، یکی از حوزه‌های علوم کامپیوتری است که با سرعت زیادی به پیش می‌رود و تغییر می‌کند. درس سيستم‌های توزيعی ادامه درس سيستم‌عامل دوره كارشناسی رشته مهندسی كامپيوتر است و در واقع مبحث پيشرفته آن در دوره كارشناسی ارشد و دكتری قرار دارد. اين درس در رشته مهندسی كامپيوتر به دليل پايه و كليدی بودن جايگاه ويژه‌ای دارد و ساليان متمادی است كه جزو دروس اصلی كنكورهای كارشناسی ارشد و دكتری محسوب می‌شود و يادگيری آن به صورت پايه حائز اهميت است. این آموزش به نحوی در نظر گرفته شده است که علاوه بر دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و عموم علاقه‌مندان، برای افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارند نیز مفید باشد.
دوره آموزش سیستم های توزیع شده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر صبا جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های توزیع شده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسعود

تا وسطشو دیدم، برای دانشگاه گرفتم و خیلی خوب بود. مرسی.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی