اطلاعات دوره
آموزش بورس – اطلاعیه های سامانه کدال Codal
مسیر آموزشی

آموزش بورس – اطلاعیه های سامانه کدال Codal

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی ابراهیمی4.3
  • زمان:3 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل و بررسی انواع اطلاعیه ‌های منتشر شده در سامانه کدال، به فعالین بازار بورس این فرصت را می دهد تا به منظور تصمیم گیری در ارتباط با خرید و یا فروش سهام شرکت های مختلف، اطلاعات به‌ روز و لحظه ای کسب کنند. برای دست یابی به این هدف باید علاوه بر آشنایی با سامانه کدال و جستجو و فیلترکردن اطلاعیه ها، با جزییات اطلاعات درج شده در انواع مختلف اطلاعیه ‌ها نیز آشنا باشند. در این فرادرس بعد از معرفی قسمت های مختلف سامانه کدال، مفاهیم و جزییات انواع اطلاعیه ‌های قابل انتشار، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دوره آموزش بورس – اطلاعیه های سامانه کدال Codal دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بورس – اطلاعیه های سامانه کدال Codal را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد خیرابادی

با سلام و تشکر از مطالب بسیار مفید تان.

Alireza

ممنون عالی

آرش

آموزش رو مشاهده کردم، خیلی خوب و مورد تایید بنده بوده، هیچ مشکلی نداشت.

محمود

انتخاب موضوع این آموزش خییییلی خوبه. اگر خودمون میخواستیم بریم جستجو کنیم تو سایتا و مراجع مختلف که بخواهیم این چیزا رو یاد بگیریم، مطمئنا خیلی زمان می برد و فکر نمی کنم این موضوعات تو کتابی هم تدریس بشه، چون این آموزش تجربه استفاده یک نفر از سایت کدال هست، خیلی خوب بود.

نواب

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی