اطلاعات دوره
آموزش معاملات قراردادهای آتی سبد سهام
مسیر آموزشی

آموزش معاملات قراردادهای آتی سبد سهام

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:26 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی ابراهیمی4.3
  • زمان:4 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به معرفی، بیان ویژگی ها و ساز و کار معاملاتی قراردادهای آتی سبد سهام در پانزده درس پرداخته شده است. در هفت درس ابتدایی آن کلیات، شرایط و محاسبات مربوط به معاملات قراردادهای آتی سبد سهام مطرح می شود. سپس در هر یک از هفت درس بعدی، یکی از هفت قرارداد آتی سبد سهام موجود در بورس تهران مورد بررسی دقیق قرار گرفته و جزییات آن تبیین می گردد و نهایتا در درس پایانی نکات و توصیه های مهم برای انجام معاملات این اوراق بیان می شود.
دوره آموزش معاملات قراردادهای آتی سبد سهام دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معاملات قراردادهای آتی سبد سهام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

انجام معاملات در آتی سهام مناسب برای افراد حرفه ای می باشد و من توصیه برای افراد تازه کار نمی کنم ولی فعالیت برای افراد با تجربه می تونه پتانسیل کسب درآمد بالای داشته باشد. بنظر من آموزش ها در حد افزایش آگاهی و روشن کردن نحوه کار این بازار می باشد.  و تقریبا هیچ آموزشی برای فعالیت افراد کم تجربه و تازه وارد ندارد.   در کل اگر کسی بخواهد وارد این بازار و فعالیت در معاملات آتی سهام داشته باشد این فرادرس را مفید می دانم.

هومن

نوع دیدی که به مطالب داره و سبک جدیدی که القا میکنه، برام جذابه.

سیدمحمدعلی

کلا قراردادهای آتی موضوع پیچیده ای هست، نمیشه با یه دوره آموزشی به درس مسلط بشی، حتما باید اونکارو انجام بدی و اطلاعات جانبی داشته باش که آموزش جامع تری رو می طلبه، در کل برای آشنایی بد نیست.

مصطفی مشیری

خیلی از استاد متشکرم واقعا عالی بود. ولی من تمام قراردادهای آتی رو که چک میکنم حجم معاملاتشون رو صفر نشون میده. تو پنل کارگزاری خودم هم مثل اینکه امکان معامله این قراردادها نیست. کاشکی استاد به صورت عملی یک ترید رو این قراردادها انجام میدادن تا یک سری ابهامات برامون روشن بشه. بازم از ایشون تشکر میکنم.

شایان

همسر من از آموزش های ایشون خیلی استفاده کرده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی