اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - متوسط
مسیر آموزشی

مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - متوسط

209,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 209,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اولین نسخه از برنامه اکسل در سال 1990 میلادی منتشر شد و باتوجه‌ به کاربرد بسیار زیاد، این برنامه روزبه‌روز نقش بیشتری در کسب­‌وکارها پیدا کرده است. به دلیل نقش گسترده اکسل در محاسبات، حفظ داده­‌ها و رسم توابع، این نرم‌­افزار به جزء جدایی ناپذیر کسب­‌وکارها و فعالیت­‌های اداری مختلف تبدیل شده است. باتوجه‌به ویژگی‌­های منحصربه‌فرد این برنامه، تسلط و مهارت در کار با اکسل به‌عنوان یکی از مهارت­‌های کاربردی همه افراد در کسب­‌وکارها شناخته می‌­شود. داشتن این مهارت‌­ها می‌­تواند موقعیت‌­های شغلی مناسبی را برای افراد فراهم کند. در دوره آموزش مهارت‌­های اکسل برای کسب­‌وکار مباحثی مطرح می‌­شود که سطح آگاهی و دانش شما برای کار با این نرم‌‌افزار را بالا خواهد برد. آنچه در این دوره به شما آموزش داده می‌­شود شامل طیف وسیعی از مهارت­‌هایی است که برای کار با اکسل موردنیاز همه افراد خواهد بود. هدف از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار – متوسط چیست؟ هدف اصلی از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - متوسط رساندن شرکت کنندگان به سطح بالاتری از مهارت کار با اکسل است. به ترتیبی که مخاطبان در انتهای دوره می‌­توانند به همه مهارت­‌های کار با این نرم‌­افزار مسلط شوند و افراد بتوانند بسیاری از نیازهای محاسباتی خودشان را به کمک اکسل برطرف کنند. دوره آموزش مهارت­‌های اکسل برای کسب‌­وکار - متوسط برای چه کسانی مناسب است؟ باتوجه‌به محتوای ارائه‌ شده در این دوره که شامل همه مباحث مورد نیاز برای کار با اکسل می­‌شود، همه افرادی که به نحوی در مسیر شغلی و تحصیلی خودشان با اکسل سروکار دارند می‌­توانند در این دوره شرکت کنند و از مباحثی که در این دوره ارائه می‌­شود استفاده کنند. دوره آموزش مهارت‌­های اکسل برای کسب‌­وکار - متوسط در چند فصل تهیه و تدوین شده است؟ محتوای دوره آموزش مهارت‌­های اکسل برای کسب­‌وکار در دوازده فصل تهیه شده است. دوازده فصل این دوره شامل مقدمات، آشنایی با کاربردهای اکسل، رسم نمودارها و جدول­‌های مختلف، فرمول‌نویسی و سایر مباحث مهم و کاربردی است. با این تعریف این دوره را می­‌توانیم به‌عنوان یکی از گسترده‌­ترین دوره‌­های آموزشی مربوط به اکسل بدانیم. دوازده فصلی که در این دوره به آن­‌ها پرداخته شده است در چهارده هفته و طی هشت ساعت ویدیو آموزشی برنامه‌­ریزی شده است.
دوره مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Nicky Bull، Prashan Karunaratne و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

سلام خیلی ممنون ازتون دوره ی بسیار خوبی بود ممنونم ازت مکتب خونه بخاطر این دوره فقط اگر امکانش هست دوره های بعدی این سری اموزشی رو هم قرار بدیم

محمد

سلام. دوره فوق العاده ای است. توصیه می کنم حتما تهیه کنید.

علیرضا

سلام لطفا دوره بعدی این مجموعه رو هم بزارید من که بسیار راضی ام واقعا مکتب خونه دمت گرم

فرشاد

با سلام و تشکر از مجموعه مکتب خونه این دوره در آموزش متوسط اکسل بسیار کاربردی و منظم ارائه شده بود. مطالب از موضوعات مختلف در کاربری هر چه سطح بالاتری از ایده های قابل اجرا در اکسل برخوردار بود. لذا این دوره را به کسانی که به دنبال تثبیت تسلط خودشان بر عملکرد اکسل هستند، پیشنهاد می کنم. همچنین از مسوالان مکتب خونه تقاضا دارم تا مانند سایر دوره ها برای این دوره هم ارائه گواهینامه داشته باشید. و در صورت امکان از دوره های مثل این دوره بین المللی در سطح بالاتری استفاده کنید. با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی