اطلاعات دوره
آموزش جنگو پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش جنگو پیشرفته

707,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 707,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی بیگدلی4.5
  • زمان:24 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش جنگو پیشرفته چیست؟ فریم­‌ورک جنگو یکی از بهترین فریم‌­ورک­‌های مبتی بر پایتون است و به دلایلی از جمله کاربردهای گسترده و راحتی در استفاده امروزه به یکی از محبوب­‌ترین فریم‌­ورک‌­های برنامه‌­نویسی تبدیل شده است.  از این رو دوره آموزش جنگو پیشرفته در ادامه و تکمیل دوره قبل (آموزش جنگو Django) به بیان مسائل پیچیده‌تر و عمیق‌تری از جنگو می‌پردازد. در رابطه با دلایل محبوبیت جنگو مقالات و مطالب زیادی در وب قابل مشاهده است. اصلی­‌ترین دلایل محبوبیت این فریم‌­ورک به موارد زیر برمی‌­گردد: کامل بودن سادگی در استفاده پشتیبانی از همه کامپوننت­‌ها امنیت بالا سادگی در یادگیری و آموزش مقیاس‌پذیر بودن قابلیت ارتقاء و توسعه پشتیبانی از سرورهای متعدد قابلیت گسترش منابع در دوره آموزش جنگو پیشرفته در سطحی بالاتر از سطح مقدماتی، به آموزش مباحثی پرداخته می­‌شود که نیاز به کار و عمق بیشتری دارند. این دوره به موضوعاتی همچون موارد زیر پرداخته می‌­شود: آشنایی اولیه با نحوه تعامل توسعه‌دهنده جنگو با داکر آشنایی با ساختار Class Based View‌ها که ساختار تکمیلی از شئ‌گرایی در پایتون خواهد بود نحوه ساخت Api در جنگو نحوه تست‌کردن عملکردهای سازه طراحی شده  بررسی کیفیت وب­سایت طراحی شده پیاده­‌سازی در هاست لینوکس با داکر نحوه تعامل front و Back در یک پروژه   هدف از برگزاری دوره آموزش جنگو پیشرفته چیست؟ اصلی­‌ترین هدف دوره آموزش جنگو پیشرفته مرور آموزش‌­هایی است که تا به حال در رابطه با جنگو داشته‌­اید. در کنار این موضوع، از جمله سایر اهداف این دوره می‌­توان به مواردی همچون آشنایی عمیق­‌تر با فریم­‌ورک جنگو، طراحی ساختار و پیاده­‌سازی آن با اطلاعات روز و موارد مشابه دیگر اشاره کرد.   دوره آموزش جنگو پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟ محتوای این دوره به نحوی تهیه شده است که مخاطبان زیادی بتوانند از آموزش ارائه شده بهره‌­مند شوند. اصلی­‌ترین مخاطبان این دوره کسانی هستند که با جنگو آشنایی اولیه دارند و قصد دارند این آشنایی را به یک آموزش اصولی و کارآمد تبدیل کنند. علاوه بر این، دوره آموزش جنگو پیشرفته برای کسانی مناسب است که قصد دارند اطلاعات خود در زمینه جنگو را افزایش دهند و اطلاعاتی مانند آشنایی با نیازهای توسعه سمت BackEnd، آشنایی با طراحی API به کمک ماژول DRF و ... را به دست بیاورند.
دوره آموزش جنگو پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی بیگدلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 707,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جنگو پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

با توجه به گستردگی و پیچیدگی موضوع، دوره خیلی مناسبی است. استاد دوره تلاش خیلی خوب انجام داده تا مطالب رو طوری کنار هم قرار بده تا کار یادگیری مخاطب رو راحت تر کنه. بعضی جاها پیچیدگی و ابهام هایی حس میشه که طبیعی هست و باید جلو رفت تا بعدا کم کم حل بشه. سپاس از دوره خوب و منتظر دوره های بعدی هستیم.

اصغر

دوره های برگزار شده توسط جناب آقای مهندس بیگدلی واقعا بسیار پر بار و پر نکته است این دوره هم همانند دوره جنگو مقدماتی از این امر مستثنی نیست . بعنوان فردی که آموزش های مختلف زیادی در یوتیوب مشاهده کردم ، با اطمینان عرض می کنم که دوره جنگو برگزار شده توسط استاد بیگدلی بهترین مدل وسبک آموزش را داراست و داشتن یک پلن آموزشی منسجم و اشاره به نکات ریز و پایه ای در طول مباحث از ویژگی های مثبت این دوره می باشد .گاهی در طول پیاده سازی و کد زنی مجددا لازم میشه که به مباحث مراجعه کنید و هر بار مراجعه نکات و مطالب ارائه شده بهتر درک خواهد شد. بی صبرانه منتظر سایر دوره های آقای مهندس بیگدلی بالاخص در زمینه IOT هستم. واز زحمات ایشان بی نهایت سپاسگزارم .

مبین

استاد بسیار مسلط پوشش کامل به تمامی مباحث

آٰرش

یکی از بهترین دوره‌هاییه که تا حالا گذروندم؛ اگر جنگو مقدماتی و گذروندین، یک ثانیه هم شک نکنید و این دوره پیشرفته رو ادامه بدید خودتون متوجه کیفیتش می‌شید! خسته نباشید میگم به استاد بیگدلی

مسعود

کیفیت دوره واقعا عالییییییییی بود خیلی استفاده کردم. مدرس کاملا مسلط بود + بیان خیلی خوبی داشت + شیوه تدریس خیلی اصولی و از پایه بود ( از جنریشن های ابتدایی سعی میکردن بگن تا برسن به آپدیت های جدید) + ... چن مورد فیدبک خواستم بدم برای کارهای بعدی: در شروع هر مبحث به نظرم بهتره یه مقدمه خیلی خوبی ارائه بشه بعد وارد جریان اصلی پروژه بشیم. یه توضیح اجمالی که این چیه قراره چیکار کنیم و ... (در دوره داکر مکتب خونه این خیلی خوب کاور شده + یه قسمت خلاصه هم آخر هر قسمت داره اونم خیلی خوبه) حس میکنم آخرای دوره مدرس حس کرده دوره داره زیادی طولانی میشه و سعی کرده آخراش کمی خلاصه تر باشه. به نظرم حیفه و بهتر بود از کیفیت مطالب زده نشه و میشد دوره جنگو پیشرفته رو دو تا دوره کرد مثلا که مطالب کامل ارائه شه. مثلا معماری مایکروسرویس واقعا بهتر بود تو دوره باشه. در نهایت امیدوارم دوره های بیشتری رو از آقای بیگدلی در مکتب خونه ببینیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی