اطلاعات دوره
معرفی دانشکده‌ها و رشته‌های کارشناسی ارشد حوزه ارتباطات و رسانه
مسیر آموزشی

معرفی دانشکده‌ها و رشته‌های کارشناسی ارشد حوزه ارتباطات و رسانه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از برگزاری دوره معرفی دانشکده­‌ها و رشته‌­های کارشناسی‌ ­ارشد حوزه ارتباطات و رسانه چیست؟ یکی از مهم‌­ترین تصمیمات برای بیشتر ما انتخاب رشته دانشگاهی است. این انتخاب مثل همه انتخاب­‌های ما نیازمند دسترسی به اطلاعات صحیح و کامل است و بر اساس دسترسی به اطلاعات صحیح و کامل تصمیمات ما تبدیل به تصمیمات منطقی‌­تر و بهتری خواهند شد. علاقه‌­مندان به ادامه تحصیل در مقطع ارشد در رشته‌های حوزه ارتباطات و رسانه همیشه با این چالش روبه‌رو بوده‌اند که اطلاعات موردنیاز و کاربردی در مورد این رشته‌ها و همچنین دانشکده‌های ارائه‌دهنده آن‌ها کمتر در دسترس بوده است. طبیعی است این چالش موجب سردرگمی و دشواری و متاسفانه در مواردی انتخاب غلط می‌شود. در این دوره مخاطبان علاوه بر استفاده از تجربیات دانشجویان این رشته به‌ طور مستقیم با صحبت‌­های افرادی مواجه می­‌شوند که این افراد رئیس دانشکده یا اساتیدی هستند که در رشته­‌های ارتباط و رسانه مشغول به فعالیت و تدریس هستند. به‌این‌ترتیب در دوره پیش‌­رو شما با نگاه­‌های متفاوتی شروع به کسب اطلاعات دررابطه‌با این رشته خواهید کرد و به‌این‌ترتیب با به‌دست‌آوردن اطلاعات جامع می­‌توانید تصمیمات ارزشمندتری بگیرید. دوره معرفی دانشکده‌­ها و رشته­‌های کارشناسی‌ ­ارشد حوزه ارتباطات و رسانه برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای دانشجویان و فارغ­‌التحصیلان رشته ارتباطات و رسانه و همه کسانی که علاقه­‌مندان به کسب اطلاعات دررابطه‌با این رشته و علاقه‌­مند به ادامه تحصیل در این رشته هستند مناسب خواهد بود. برای استفاده از مباحث این دوره شما نیازمند به هیچ پیش‌­نیاز به خصوصی نخواهید بود و مباحث مطرح شده در این دوره به‌سادگی قابل‌فهم و درک شدن توسط شما خواهند بود. منابع، یا هر نوع الزاماتی که دوره معرفی دانشکده‌­ها و رشته­‌های کارشناسی‌ ­ارشد حوزه ارتباطات و رسانه بر اساس آن‌ها تدریس می‌شود چیست؟ این دوره بر اساس تجربیات و نظرات اساتید و روسای دانشگاه‌­های مختلفی که رشته کارشناسی‌ ­ارشد ارتباطات و رسانه در آن­‌ها تدریس می‌­شود برنامه‌ریزی شده است. در این دوره اساتید دانشگاه­‌هایی همچون دانشگاه­‌های زیر نظراتشان را با مخاطب به اشتراک گذاشته‌­اند: دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) دانشکده فرهنگ و علوم اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم (ع) دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دانشکده رفاه دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی (ره) موسسه آموزش عالی علوم‌شناختی بیشتر بدانید
دوره معرفی دانشکده‌ها و رشته‌های کارشناسی ارشد حوزه ارتباطات و رسانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید رسانیوم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی دانشکده‌ها و رشته‌های کارشناسی ارشد حوزه ارتباطات و رسانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی