اطلاعات دوره
آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته

314,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 314,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته چیست؟ امروزه عکاسی یکی از پرطرفدارترین و گسترده‌ترین شاخه‌های هنر محسوب می‌شود. عکاسی در این روزها محدود به ثبت تصاویر نمی‌شود و باتوجه به ارتباطی که بین هنر عکاسی، گرافیک، تصویرسازی، انیمیشن و سینما وجود دارد، عکاسی بسیار گسترده‌تر و یادگیری همه ابعاد آن به مراتب پیچیده‌تر از گذشته است. دوره آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته در سطحی بالاتر از آموزش‌های مقدماتی عکاسی دیجیتال برگزار می‌شود. مباحثی که در این دوره مطرح می‌شوند، به طور تخصصی‌ به آموزش عکاسی دیجیتال می‌پردازند و آموزشی که در این دوره برای مخاطبان تهیه شده است در بالاترین سطح آموزش عکاسی قرار دارند و به صورت ارائه می‌شوند که در انتهای این دوره مخاطب به طور تخصصی با همه موضوعات و چهارچوب‌های عکاسی دیجیتال آشنایی داشته باشد. موضوعاتی که در این دوره مورد بررسی و آموزش قرار گرفته است شامل موارد متعدد و گوناگونی است که به طور خلاصه می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم: آشنایی و معرفی ژانر‌های گوناگون عکاسی انواع منابع نور مصنوعی شکل دهنده‌های نور آشنایی با تجهیزات استدیویی عکاسی آشنایی با نورهای ثابت آشنایی با کلیات نورپردازی آشنایی با مفهوم Ratio و کاربردهای آن آشنایی با عکاسی پرتره و تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی پرتره آشنایی با عکاسی صنعتی و تبلیغاتی آشنایی با ژآنرهای عکاسی خبری کسب درآمد از عکاسی و راهکارهای پیشنهادی برای دستیابی به درآمد بیشتر علاوه بر موضوعات فوق در این دوره با جدیدترین و به روزترین مباحث مطرح در هریک از ژانرهای ذکر شده نیز آشنا خواهید شد و مباحثی که مطرح شده است را در سطحی بالاتر از پرداختن صرف به تعریفات دنبال خواهیم کرد.   هدف از برگزاری دوره آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته چیست؟ در این دوره اهداف گوناگون و مختلفی مدنظر قرار داشته است. به اصلی‌ترین هدفی که در این دوره مدنظر قرار داشته است، آشنایی مخاطبان دوره با روش‌های کسب درآمد از عکاسی و آشنایی مخاطب با جدیدترین ژانر‌های عکاسی بوده است. در کنار این هدف اهداف دیگری مانند ارتفاع سطح عملکرد مخاطبان دوره در زمینه‌های مختلف عکاسی و پیشرفت مخاطبان دوره در زمینه آشنایی با تعاریف و بهبود کیفیت عکاسی مخاطبان بوده است.   این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته برای همه علاقه‌مندان به عکاسی و همه افرادی که قصد دارند آموزش عکاسی را در سطحی بالاتر از سطح مقدماتی دنبال کنند مناسب و کاربردی خواهد بود. به طور مشخص این دوره برای کسانی طراحی شده است که قصد دارند عکاسی را در سطحی جدی‌تر و با هدف یادگیری روش‌های کسب درآمد از عکاسی دنبال کنند.
دوره آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مازیار میرالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 314,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی دیجیتال پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی