اطلاعات دوره
دوره افزایش عزت نفس و خود باوری
مسیر آموزشی

دوره افزایش عزت نفس و خود باوری

65,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 65,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره افزایش عزت نفس و خود باوری، به مواردی که افراد برای خود سازی دوباره و افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس خودشان نیاز دارند خواهیم پرداخت. عزت نفس چیست؟ عزت نفس کلید پشت بسیاری از تصمیمات شما، برخوردهایتان و حالات روحی ای است که در طول روز تجربه می کنید. در واقع عزت نفس تصوریست که شما نسبت به خودتان دارید. اگر این تصویر ارزشمند باشد باعث می شود بیشتر در زندگی تان پیشرفت کنید، از زندگی لذت ببرید و خوشحال باشید ولی اگر تصویری که از خودتان دارید بی ارزش و منفی باشد آن وقت می تواند تاثیرات بسیار بدی در انتخاب هایی که می کنید، آدم هایی که به زندگی تان راه می دهید و مسیرهایی که می روید بگذارد.
دوره دوره افزایش عزت نفس و خود باوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا طائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 65,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره افزایش عزت نفس و خود باوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عطارد تابش

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی