اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ایجاد عادت های پایدار در زندگی
مسیر آموزشی

ایجاد عادت های پایدار در زندگی

22,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 22,750 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به مبحث ایجاد عادت می پردازیم و در کنار هم خواهیم آموخت که چگونه عادت جدید بسازیم و عادت های خوب پایدار به وجود بیاوریم. ۴۵ درصد رفتارهای ما به صورت عادت انجام می شود. یعنی رفتارهایی که برای انجام دادنشان فکر نمی کنیم، انرژی زیادی از ما نمی گیرد و به صورت اتوماتیک انجام می شود و نکته بسیار مهم و قابل تامل این است که اگر این رفتار های اتوماتیک مثبت و خوب باشند ما به سمت موفقیت و خلق یک زندگی بهتر خواهیم رفت و اگر منفی و خوب نباشند به سمت شکست و خلق یک زندگی بد خواهیم رفت. آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که تصمیم بگیرید کاری را انجام دهید و درمیانه راه آن را رها کنید؟ مثلا تصمیم بگیرید که عادت مطالعه کردن را در خود ایجاد کنید، اما بعد از چند روز آن را رها کنید و یا تصمیم بگیرید ورزش کنید اما بعد از مدتی آن را رها کنید؟ و کارهایی از این قبیل، در این دوره می خواهیم به شما بگوییم که چگونه عادت جدید پایدار در خودتان بوجود بیاورید.
دوره ایجاد عادت های پایدار در زندگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میلاد علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 22,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ایجاد عادت های پایدار در زندگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد ملامهدی

با تشکر

mehrdad

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی