اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه خوب کتاب بخوانیم ؟ - مقدماتی
مسیر آموزشی

چگونه خوب کتاب بخوانیم ؟ - مقدماتی

19,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 19,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره کوتاه نکات و مواردی در مورد اینکه چگونه کتاب بخوانیم بیان می شود که انجام آن ها در بهبود رابطه شما با کتاب بسیار موثر است. در قالب این دوره تکنیک ها و مهارت هایی را آموزش می دهیم که کمک می کند میزان مطالعه شما بیشتر شود. بعد از این دوره و انجام تمرین ها و مداومت در آن ها این جمله که وقت برای مطالعه ندارم مفهوم خودش را برای شما از دست خواهد داد. در این دوره قرار است با انجام چند قدم رابطه خود را با کتاب بهبود دهیم. در واقع قرار است بگوییم با انجام چه کارهایی می توانید خوب کتاب بخوانی و به کتاب خوانی علاقمند شویم. قدم اول: در قدم اول کافی است خودمان را بیشتر در معرض کتاب قرار دهیم.قدم دوم: نکاتی که زمان خرید کتاب باید توجه داشته باشیم، ایجاد جذابیت، انجام تورق کتاب قدم سوم: بیان چند نکته ساده در مورد آموزش مهارت تندخوانیقدم چهارم: تمام کردن مطالعه کتاب تا انتهاکتاب خواندن یکی از کارهای مهم و غیر فوری است اشکل کار هم همین است که غیر فوری بودن آن نقش مهمی در میزان مطالعه ما دارد.
دوره چگونه خوب کتاب بخوانیم ؟ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احسان پزشکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه خوب کتاب بخوانیم ؟ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

افروز زارعی

با تشکر

ابراهیم میرزادگان

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی