اطلاعات دوره
آموزش افزایش اعتماد به نفس اثر تاد دووت دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش افزایش اعتماد به نفس اثر تاد دووت دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی

49,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 49,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی از لیندا تاد دووت به شما افزایش اعتماد به نفس را آموزش می دهد، داشتن اعتماد به نفس لازمه زندگی خوب و برای داشتن کسب و کار موفق نیاز است. اعتماد به نفس چیست؟ اعتماد بنفس داشتن، کلید داشتن زندگی خوب، روابط موفق و کسب و کار پر رونق است.
دوره آموزش افزایش اعتماد به نفس اثر تاد دووت دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش اعتماد به نفس اثر تاد دووت دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

خلیل حبیبی

حرف هاشو قبول دارم درسته

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی