اطلاعات دوره
پکیج آموزش اصول اولیه یوگا - مقدماتی
مسیر آموزشی

پکیج آموزش اصول اولیه یوگا - مقدماتی

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره پکیج آموزش اصول اولیه یوگا قصد داریم در دو ساعت بصورت پیشرفته به آموزش ضروری ترین تمارین جسمی و ذهنی و انجام حرکات ایمن و پایدار در یوگا بپردازیم. همانطور که می دانید امروزه یوگا جزء یکی از پرطرفدارترین ورزش ها محسوب می شود. پس زمان آن فرا رسیده است که تشک یوگا را پهن کنید و همراه با خانم دونا فارهی یکی از بهترین مربیان یوگا به انجام تمرینات فیزیکی و ذهنی بپردازید. می توان گفت یکی از زیبایی های یوگا این است که فرقی ندارد جوان باشید یا پیر، اضافه وزن داشته باشید یا تناسب اندام، یوگا قدرت آرامش بخشیدن به ذهن و تقویت بدن شما را دارد و نیازی نیست که از ژست های فانتزی و پیچیده آن بترسید چون یوگا ورزشی برای همه است. شروع اصولی در بسیاری از مهارت ها مهم است. اولین کسی که خودکار دست گرفتن و نوشتن را یاد می دهد، اولین استاد موسیقی، اولین استاد شنا، اولین استاد یوگا در یادگیری ما اهمیت دارند. در این دوره با استاد دونا فارهی می توانید به صورت اصولی یوگا را شروع کنید. در این دوره سریع حرکاتی که جنب نمایشی دارند آموزش داده نمی شود و به اصل یوگا پرداخته می شود که برای شروع یوگا عالی می باشد.
دوره پکیج آموزش اصول اولیه یوگا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد رضا مفید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش اصول اولیه یوگا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

sharif

عااالی و مفید

مهیار باقری نیا امیری

عالی بود

Anahita

خیلی خوب

feyzi بی ناmohammad hossin

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی