اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پکیج آموزش کاهش چربی های شکم و پهلو
مسیر آموزشی

پکیج آموزش کاهش چربی های شکم و پهلو

87,150 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 87,150 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره کاهش چربی های شکم و پهلو، شامل 10 ساعت ویدیو با هدف ورزش در منزل و کاهش چربی های شکمی و ساخت سیکس پک طراحی شده، که در عرض دو ماه می توانید سیکس پک بسازید. ناحیه‌ شکم و پهلوها دو قسمتی هستند که با رژیم غذایی به سختی لاغر می شوند. بعضی افراد روزهای متمادی از جدیدترین وسایل لاغری شکم استفاده می کنند، در حالیکه هیچ کدام از این روش ها برای لاغر کردن شکم موثر نیست. خواستن توانستن است. اگر واقعا می خواهید از شر چربی های شکم و چربی های پهلوها راحت شوید و سیکس پک بسازید پیشنهاد می کنیم تمرین های سطح یک کاهش چربی های شکم و پهلو و ساخت سیکس را انجام دهید. این دوره خارق العاده که با هدف کاهش چربی های شکمی و ساخت سیکس پک توسط مسعود پورتیموری طراحی شده است. باید در طول یک ماه طبق برنامه ای که در ویدیو ها گفته می شود به ترتیب اجرا شود. همانطور که گفتیم این برنامه با هدف کاهش چربی های شکمی و ساخت سیکس پک طراحی شده و عضله هدف، عضلات میان تنه می باشند که بخش قابل توجهی از مدت زمان تمرین را به خود اختصاص می دهد، اما در طول اجرای برنامه دیگر گروه های عضلانی به همکاری می پردازند و سعی شده برای تقویت قوای جسمانی عمومی بدن نیز از حرکات گروه های عضلانی همکار استفاده شود. در این دوره نوع تمرین مقاومتی، قدرتی و هوازی می باشد.
دوره پکیج آموزش کاهش چربی های شکم و پهلو دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مسعود پورتیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 87,150 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش کاهش چربی های شکم و پهلو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Farkhondeh

عاااالی

علی جاویدفر

بسیار دوره عالیه . پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنین. تمرینات کاملا اصولی و حرفه ای هست

Bahar Raha

با تشکر

امیر جوکاری

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی