اطلاعات دوره
آموزش شطرنج - تکنیک های شروع بازی برای حمله به روش گامبی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج - تکنیک های شروع بازی برای حمله به روش گامبی - متوسط

28,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 28,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش شروع بازی برای حمله در شطرنج، به آموزش انواع گامبی در شطرنج برای شروع بازی که اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند حریف را تحت فشار بگذارد می پردازیم. در دوره تکنیک های شروع بازی شطرنج به آموزش ویدیویی شطرنج در قالب شروع هایی که باعث ایجاد حمله و کسب ابتکار عمل می شوند و مخصوص بازیکنان ماجراجو و تاکتیکی و علاقمند به بازی های هنری و حاد هستند خواهیم پرداخت. همچنین نحوه مقابله با این شروع ها از طرف حریفان و کسب لااقل نتیجه مساوی و حفظ تعادل دینامیکی در وضعیت های حاد و تاکتیکی که از این شروع بازی ها نشات می گردد را بیان خواهیم کرد. آنچه در دوره آموزش شطرنج - تکنیک های شروع بازی برای حمله بیان می شود:
دوره آموزش شطرنج - تکنیک های شروع بازی برای حمله به روش گامبی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید مرتاضیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج - تکنیک های شروع بازی برای حمله به روش گامبی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

delshodeh

با درود. سبک آموزش مورد پسند من نبود. زیرا نحوه بیان مدرس گرامی تند میباشد. از خرید خود راضی نیستم. بدرود

Bhn

با تشکر

کاربر سایت

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی