اطلاعات دوره
آموزش ویولن مبتدی - توسط استاد امین اسماعیلی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویولن مبتدی - توسط استاد امین اسماعیلی - مقدماتی

147,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 147,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ویولن مبتدی قصد داریم در بیش از 4 ساعت ویدیو آموزشی با تدریس استاد اسماعیلی به بیان نکات مقدماتی تا متوسط نوازندگی ویولن بپردازیم. آموزش آنلاین ویولن مبتدی که مجموعه کامل آموزش اصول و مقدمات نوازندگی با ویولن است بصورت ویدیویی ضبط شده است. در مجموعه کامل آموزش ویولن می توانید از ابتدایی ترین سطح شروع به یادگیری آنلاین ویولن کنید. نوازندگی با ویولن گرچه کار ساده ای نیست، اما استاد اسماعیلی در دوره آموزش ویلن به طور جامع و کامل همه نکات مربوط به نوازندگی این ساز را با بیانی ساده و صریح توضیح داده است. به همین دلیل دانشجویان و هنرجویان تنها با تماشای آموزش ویولن بدون استاد و مربی در خانه نوازندگی با ساز ویولن را بیاموزند. آنچه در فیلم آموزش ویولن مبتدی - توسط استاد امین اسماعیلی بیان می شود:
دوره آموزش ویولن مبتدی - توسط استاد امین اسماعیلی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویولن مبتدی - توسط استاد امین اسماعیلی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Codemichael

با تشکر

فرحناز

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی