اطلاعات دوره
آموزش ساز نی مبتدی - توسط استاد محمد عابدینی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساز نی مبتدی - توسط استاد محمد عابدینی - مقدماتی

147,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 147,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساز نی سطح مبتدی در بیش از 4 ساعت بصورت کامل تمام مباحث مقدماتی و پایه نوازندگی نی توسط استاد محمد عابدینی بیان می شود. همانطور که می دانید نی یکی از محبوب ترین سازهای پرطرفدار در ایران است که در واقع نی نسخه اصیل و ایرانی فلوت است. اگر دوست دارید یک ساز بیاموزید به شما نی را پیشنهاد می کنیم. دوره آموزش ساز نی سطح مقدماتی توسط استاد محمدعابدینی، از صفر آغاز می شود . در ابتدا بیشینه و تاریخچه ساز نی به صورت کاربردی بیان می شود و در ادامه یک معرفی و آشنایی با ساز نی خواهیم داشت. با مشاهده دوره آموزش مقدماتی نی به راحتی کار و نوازندگی با این ساز ایرانی را می آموزید. آنچه در آموزش ساز نی مبتدی - توسط استاد محمد عابدینی بیان می شود:
دوره آموزش ساز نی مبتدی - توسط استاد محمد عابدینی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساز نی مبتدی - توسط استاد محمد عابدینی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

با سلام و تشکر از شما، حسینی از گرگان

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی