اطلاعات دوره
پکیج آموزش تئوری موسیقی - مقدماتی
مسیر آموزشی

پکیج آموزش تئوری موسیقی - مقدماتی

192,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 192,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج آموزش تئوری موسیقی قصد داریم در 3 ساعت بصورت کامل از صفر تا صد تمام مباحث تئوری موسیقی از جمله نت خوانی و اصول را به زبان ساده بیان کنیم. خیلی از افراد با این فکر که تئوری موسیقی سخت است از یادگیری آن صرف نظر می کنند که این فکر اشتباه است زیرا تاکنون منبع درست و کاملی برای یادگیری پیدا نکرده اند. البته به طور کامل نمی توان آن ها را مقصر دانست چون هیچکس نمی تواند تئوری موسیقی را از صفر به تنهای با یک کتاب یادبگیرد. برای یادگیری تئوری موسیقی نیاز به کلاس است زیرا هیچ کتابی کامل آنچه باید از تئوری موسیقی بدانید را بیان نکرده است. اما باید بدانید که پایه و اساس یادگیری موسیقی، تئوری موسیقی است که اگر آن را نیاموزید در مسیر یادگیری موسیقی با مشکل مواجه خواهید شد و پیشرفت آنچنانی نخواهید کرد. آنچه در پکیج آموزش تئوری موسیقی بیان می شود:
دوره پکیج آموزش تئوری موسیقی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط صالح ملایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 192,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش تئوری موسیقی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان شهیدی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی