اطلاعات دوره
آموزش کلارینت - توسط استاد مسعود عظیمی فر - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کلارینت - توسط استاد مسعود عظیمی فر - مقدماتی

147,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 147,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کلارینت که توسط استاد مسعود عظیمی فر تهیه شده است به آموزش نواختن با ساز کلارینت در سطح مقدماتی در بیش از 5 ساعت خواهیم پرداخت. کلارینت یکی از سازهای بادی قمیشی است که انواع حرفه ای‌ آن معمولا از چوب سیاه آفریقایی ساخته می شود و از دسته سازهای انتقالی محسوب می شود. این ساز در بین سازهای چوبی نسبتا تازه وارد است. کلارینت صدای غنی را در هر دو رجیستر پایین و بالا دارد.
دوره آموزش کلارینت - توسط استاد مسعود عظیمی فر - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کلارینت - توسط استاد مسعود عظیمی فر - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mohammad Reza

اصول مقدماتی یادگیری ساز کلارینت به خوبی یاد در این دروه تدریس شده و مدرس در مباجث آموزش تئوری و عملی بسیار خوب عمل کردن از خرید این دوره رضایت دارم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی