اطلاعات دوره
آموزش گیتار الکتریک مبتدی - توسط استاد اهورا کرباسی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش گیتار الکتریک مبتدی - توسط استاد اهورا کرباسی - مقدماتی

147,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 147,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش گیتار الکتریک با اهورا قصد داریم در سطح مبتدی در 4 ساعت ویدیو آموزشی به آموزش مباحث مقدماتی گیتار الکتریک به زبان ساده و عملی بپردازیم. با توجه به فراگیر شدن موسیقی و نوازندگی در بین جوانان، دوره آموزشی نوازندگی با گیتار الکتریک را برای علاقه مندان به این ساز تهیه کرده ایم که بصورت آموزش ویدیویی در مدت زمان کوتاه اصول و مقدمات نواختن با ساز گیتار  را خواهید آموخت. لازم به ذکر است که یادگیری گیتار مستلزم تمرین و استفاده از خلاقیت است و بعد از مشاهده این دوره شما با مباحث مقدماتی آن و نحوه نوازندگی با گیتار را بدون حضور مربی و استاد در خانه آشنا خواهید شد برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای نیاز به تمرین فراوان دارید. گیتار الکتریک یک سبک خاص است که طرفداران خود را دارد. در این دوره شما با مقدمات نوازندگی گیتار الکتریک آشنا خواهید شد که مباحث به زبان ساده و کاربردی بیان می شود. همچنین سعی کرده ایم با کمک تمرین ها و مواردی که در دوره بیان می شود به هنرجو کمک کنیم تا پس از این دوره به نوازنده قابل قبولی تبدیل شود.
دوره آموزش گیتار الکتریک مبتدی - توسط استاد اهورا کرباسی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیتار الکتریک مبتدی - توسط استاد اهورا کرباسی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Kouma Mr

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی