اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پکیج آموزش گیتار پاپ - مقدماتی
مسیر آموزشی

پکیج آموزش گیتار پاپ - مقدماتی

598,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 598,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج آموزش گیتار قصد داریم به آموزش گیتار پاپ بپردازیم. در این پکیج آموزشی، نوازندگی گیتار پاپ از صفر تا صد در سطح مقدماتی آموزش داده خواهد شد. در پکیج آموزش گیتار که بر اساس استانداردهای جهانی بصورت ویدیویی ضبط شده است به آموزش و اجرای ملودی های معروف ایرانی به همراه نمایش همزمان نت و توضیحات تکمیلی خواهیم پرداخت. آموزش گیتار پاپ یکی از کاملترین آموزش ها می باشد که از مقدماتی شروع می شود. سعی کرده ایم در این آموزش تمام نکات و تکنیک ها را قدم به قدم به شما بصورت ویدیویی آموزش دهیم. بدون شک به شما هنرجویان و علاقه مندان به نوازدگی و ساز گیتار پاپ تضمین داده می شود که بعد از این دوره در مدت کوتاهی نوازندگی با گیتار پاپ را خواهید دانست. آنچه در پکیج آموزش گیتار پاپ بیان خواهد شد:
دوره پکیج آموزش گیتار پاپ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد موسوی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 598,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش گیتار پاپ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی نیک پی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی