اطلاعات دوره
آموزش کمانچه مبتدی - توسط استاد مهرزاد اعظمی کیا - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کمانچه مبتدی - توسط استاد مهرزاد اعظمی کیا - مقدماتی

147,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 147,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کمانچه سطح مبتدی، مهرزاد اعظمی کیا در بیش از 5 ساعت ویدیو آموزشی به آموزش مباحث پایه و اصول نوازندگی کمانچه می پردازد. در این دوره آموزشی به شما هنرجویان عزیز نوازندگی با ساز کمانچه را آموزش می دهیم، کمانچه یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. این دوره در 9 جلسه با طرح درس کاربردی و با دقت فراوان توسط استاد مهرزاد عظمی کیا تدریس خواهد شد که در آن از ابتدا شما را با کمانچه آشنا خواهیم ساخت و تمام مباحث مقدماتی و لازم برای نوازندگی با ساز کمانچه بدون حضور مربی و استاد در خانه بیان خواهیم کرد. آنچه در دوره آموزش کمانچه - توسط استاد مهرزاد اعظمی کیا بیان می شود:
دوره آموزش کمانچه مبتدی - توسط استاد مهرزاد اعظمی کیا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کمانچه مبتدی - توسط استاد مهرزاد اعظمی کیا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Farnaz

بسیار عالی

Atena

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی