اطلاعات دوره
آموزش گیتار کلاسیک مبتدی - توسط استاد مجید عطریان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش گیتار کلاسیک مبتدی - توسط استاد مجید عطریان - مقدماتی

147,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 147,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش گیتار کلاسیک مبتدی در 5 ساعت ویدیو آموزشی استاد مجید عطریان به آموزش ساز گیتار کلاسیک در سطح مبتدی و مقدماتی می پردازد. می توان گفت یکی از سازهای پرطرفدار و محبوب بین ایرانیان گیتار است که بیشتر از سایر سازها طرفدار دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دوره آموزش گیتار کلاسیک مبتدی - توسط استاد مجید عطریان را تهیه کنیم که در آن از صفر شروع به آموزش گیتار کلاسیک و اصول نواختن خواهیم کرد. در این دوره آموزش را از ابتدایی ترین موارد شروع خواهیم کرد تا بطور اصولی نواختن گیتار کلاسیک را بیاموزید. این دوره برای نوآموزان بسیار مفید خواهد بود چون علاوه بر آموزش گیتار کلاسیک، تئوری موسیقی نیز بیان خواهد شد. آنچه در آموزش گیتار کلاسیک مبتدی - توسط استاد مجید عطریان بیان می شود:
دوره آموزش گیتار کلاسیک مبتدی - توسط استاد مجید عطریان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیتار کلاسیک مبتدی - توسط استاد مجید عطریان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین صالح دیلمی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی