اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فلوت مبتدی - توسط استاد محسن قناعت - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش فلوت مبتدی - توسط استاد محسن قناعت - مقدماتی

155,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 155,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش فلوت قصد داریم در سطح مبتدی و بصورت کامل به آموزش ویدیویی نوازندگی با ساز فلوت کلیدی با تدریس استاد محسن قناعت بپردازیم. می توان گفت ساز فلوت در دسته ساز های قدیمی قرار می گیرد که قدمتی بیش از 50 هزار سال دارد، این ساز از دسته ساز های بادی است که با دمیدن در آن صدا ایجاد می شود. شاید برای شما نوازندگی با فلوت سخت به نظر برسد ولی باید بدانید در ابتدای کار نفس گیری و ایجاد صدا ممکن است کار سختی باشد ولی با انجام تمرین و به مرور زمان نوازندگی با فلوت کلیدی را به راحتی بدون مربی و استاد در خانه خواهید آموخت. آنچه در دوره آموزش فلوت مبتدی - توسط استاد محسن قناعت بیان می شود:
دوره آموزش فلوت مبتدی - توسط استاد محسن قناعت - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط لوح گسترش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 155,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلوت مبتدی - توسط استاد محسن قناعت - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی