اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عکاسی پرتره و نکاتی که باید بدانیم - دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی پرتره و نکاتی که باید بدانیم - دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی

25,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 25,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره ویدیویی نکاتی که شما باید در عکاسی پرتره بدانید را به صورت کامل آموزش می دهد تا عکاس های پرتره حرفه ای بگیرید. این دوره آموزش عکاسی پرتره، دوبله فارسی از لیندا می باشد و توسط کریس ارویگ تدریس شده است، در زیر توضیح هات این دوره از سایت اصلی که ترجمه شده است را بخوانید. در سرى پرتره هاى روايتى ، عكاس و مدرس ، كريس ارويگ به بررسى كاربرد عناصرى از قبيل مكان و نور طبيعى، براى خلق تصاويرى كه داستانى را درباره ى سوژه هایش بيان می کند و ارتباط احساسى قوى اى را ايجاد می كنند ، مى پردازد.
دوره آموزش عکاسی پرتره و نکاتی که باید بدانیم - دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی پرتره و نکاتی که باید بدانیم - دوبله فارسی از لیندا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمود شم آبادی

خیلی دوره خوبیه. پر از نکات تخصصی و کاربردی ، با تدریس خوب. پیشنهاد می کنم

محمد حسین فیضی

ممنون کوتاه بود و کاربردی

ehsan irani

عالی

hassan saadat

عالیست

محمدرضا فرجی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی