اطلاعات دوره
آموزش عکاسی حرفه ای - توسط نامزد جایزه‌ پولیتزر - دوبله فارسی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی حرفه ای - توسط نامزد جایزه‌ پولیتزر - دوبله فارسی - پیشرفته

43,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 43,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی فارسی ناتالی فوبز جهت کشف عناصر ترکیبی در ایجاد عکس های جذاب ببیندگان را در استودیو و مکان‌های مختلف همراه خود ...-با دانلود آموزش این دوره آموزش عکاسی حرفه ای توسط ناتالی فوبز تدریس شده است و توسط تیم خوب بلدشو دوبله شده است، عکاس نامبرده نامزد جایزه‌ی سالانه‌ی پولیتزر است او در این آموزش ها جهت کشف عناصر ترکیبی در ایجاد تصاویر تأثیرگذار، ببیندگان را در استودیو و مکان‌هایی مختلف همراه خود می‌سازد. جایزه فوبز، جایزه‌ای در روزنامه‌نگاری، ادبیات و موسیقی است که بخش‌های گوناگون دارد. این جایزه معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری در آمریکا است که هر ساله (از سال ۱۹۱۷) با نظارت دانشگاه کلمبیا به روزنامه‌نگاران (و نیز به نویسندگان و شاعران و موسیقی‌دانان) داده می‌شود. 
دوره آموزش عکاسی حرفه ای - توسط نامزد جایزه‌ پولیتزر - دوبله فارسی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 43,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی حرفه ای - توسط نامزد جایزه‌ پولیتزر - دوبله فارسی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی تقی زاده

در یک کلام عالی

رضا اعتمادرضایی

دوره خوبی بود

حمید جلالی

دوره عالی بود

saber asadpanah

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی