اطلاعات دوره
آموزش اصول عکاسی با فلش - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اصول عکاسی با فلش - مقدماتی

117,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 117,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره اصول عکاسی قصد داریم بصورت مقدماتی به اصول عکاسی با فلش بپردازیم در این دوره بن لانگ مفاهیم و تکنیک های نورپردازی موثر با فلاش را بیان می کند. تا به حال به این فکر کردید چرا عکس هایی که یک عکاس حرفه ای از یک سوژه می گیرد با آن چیزی که ما می گیریم متفاوت است؟! یکی از مهمترین دلایل آن این است که عکاس حرفه ای در کنار مهارت، از ابزارهایی در تنظیم نور هنگام ثبت عکس استفاده می کند که کیفیت و وضوح تصویر را خیلی متفاوت تر از حالت عادی جلوه می دهد. اگر می خواهید شما هم یاد بگیرید که چطور می توانید عکس های خوب از سوژه ها بگیرید این دوره را مشاهده نمایید.
دوره آموزش اصول عکاسی با فلش - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 117,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول عکاسی با فلش - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمود شم آبادی

خیلی پر محتوا و تخصصی بود. نکات کاربردی و تدریس خوب. پیشنهاد می کنم. بخصوص توی تخفیف، به صرفه هست

امیر احمدی

با تشکر

محمد حسین فیضی

ممنون آموزش خوبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی