اطلاعات دوره
آموزش خیاطی با الگو - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش خیاطی با الگو - مقدماتی

49,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 49,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش خیاطی با الگو شما در 5 ساعت آموزش دوخت بیش از 30 مدل لباس را می آموزید، همچنین می آموزید که چگونه از لباس‌های قدیمی خود لباس جدید بدوزید. در این متد می توانید با استفاده از الگو برداری از دیگر لباس ها به راحتی و سادگی الگو های جدید ایجاد کرده و با کمی تغییر در آن لباس‌ها، لباس هایی جدید را تولید کنید .همچنین افرادی که به تازگی شروع به کار در زمینه خیاطی کرده اند می توانند به راحتی با این سبک و متد خیاطی را فرا گرفته و شروع به دوخت و دوز و ایجاد مدل های متنوع و لباس های جدید کنند. آنچه در آموزش تصویری خیاطی با الگو نشر عرفان خواهید آموخت :
دوره آموزش خیاطی با الگو - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خیاطی با الگو - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های صنایع دستی سراسر اینترنت را در صفحه صنایع دستی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی