اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول مهم عکاسی - دوبله فارسی از lynda
مسیر آموزشی

آموزش اصول مهم عکاسی - دوبله فارسی از lynda

32,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 32,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چه عکاس حرفه ای باشید چه عکاس آماتور، این آموزش عکاسی حتما نکات و اصولی را برای آموزش به شما دارد.- دوبله فارسی از lynda دوربین‌های امروزی گزینه‌های جذاب زیادی را در اختیار عکاسان آماتور قرار می‌دهند، ولی نحوه‌ی عکاسی با آن‌ها همیشه آسان نیست. تعداد زیاد دکمه‌ها، پیچ‌ها، گردونه‌ها و تنظیمات مختلف گاهی ترسناک به نظر می آید.  در این دوره آموزش اصول عکاسی حرفه‌ای، جوزف لیناشکی، با پاسخ سؤالاتی مانند این که دیافراگم چیست و سرعت شاتر چگونه کار می‌کند، اتفاقاتی که در درون دوربین رخ می‌دهد را برای شما شرح می‌دهد. هم‌چنین به آموزش‌های مقدماتی از جمله نحوه‌ی نگه داشتن دوربین به‌صورت صحیح، توضیح حالت‌های مختلف دوربین و زمان استفاده از آن‌ها و حتی توجه به این نکته که چطور و چه زمانی باید از فلاش دوربین استفاده کنیم، پرداخته می‌شود. 
دوره آموزش اصول مهم عکاسی - دوبله فارسی از lynda دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول مهم عکاسی - دوبله فارسی از lynda را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجید توصیفی

بدون متن

مریم مصباح

سلام، بسیار دوره ی اصولی ای هست و اینکه از حمل دوربین رو هم حتی بررسی میکنه این اصولی بودن رو تاکید میکنه روش. خیلی ممنون بابت ترجمه دوره . پیشنهاد میکنم دوره رو.

محمود شم آبادی

نکات خوبی رو یکجا و کاربردی گفته دونستنش برای همه لازمه

اسم فامیل

این چی بود دیگه ، صدا و تصویر با هم مچ نیستند . با دو سه تا نرم افزار باز کردم فرقی نکرد کیفیت هم حسابی پایینه

مهدی دادخواه

ای کاش کیفیت فیلم ها بهتربود.... ولی در کل آموزش خوبی بود. سی و سه پل را خوب اومد :)

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی